- Fundacja rodzinna - czy warto na nią czekać i jak się do niej przygotować? | Piotr Grabowski i Daria Leszczyk dla Magazynu Forbes
- Wakacje kredytowe - kto może z nich skorzystać? | adwokat Jakub Kondrat
- Renesans programów motywacyjnych na polskim rynku. Dlaczego są tak atrakcyjne? | Agnieszka Mitręga dla Rzeczpospolitej
- Co z tą sukcesją? Nowe przepisy już wkrótce? | Piotr Grabowski dla Forbes Polska
- Ograniczenie „kradzieży spółek” - nowelizacja ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym | Newsletter GWLAW
- 1 lipca wchodzi w życie „nowa ustawa deweloperska” | Newsletter GWLAW

Kompetentni i zmotywowani pracownicy są ogniwem, które ma niebagatelny wpływ na osiągnięcie sukcesu przez firmę. Zaangażowani pracownicy ułatwiają pracodawcy osiągnięcie celów takich, jak rozwój, wzmocnienie pozycji na rynku, pozyskanie klientów, jak również ich aprobatę. Znane są słowa miliardera i przedsiębiorcy Richarda Bransona: „Klienci nie są najważniejsi. Jeśli zadbasz o swoich pracowników, oni zatroszczą się o klientów”. Nie można odmówić temu twierdzeniu racji.
O programach motywacyjnych jako sposobie na motywowanie kluczowych pracowników, docenianie wieloletnich menadżerów oraz sposobie na wyłonienie sukcesora pisze adwokat Katarzyna Ulma-Raszkowska dla Magazynu RELACJE - Magazynu Firm Rodzinnych wydawanego przez Stowarzyszenie Inicjatywa Firm Rodzinnych
Zapraszamy do czytania, być może to własnie program motywacyjny jest odpowiedzią na pytanie - Jak zmotywować pracowników i jak ich docenić?
Cały artykuł dostępny tutaj
Cały magazyn RELACJE dostępny tutaj
