- Fundacja rodzinna - czy warto na nią czekać i jak się do niej przygotować? | Piotr Grabowski i Daria Leszczyk dla Magazynu Forbes
- Wakacje kredytowe - kto może z nich skorzystać? | adwokat Jakub Kondrat
- Renesans programów motywacyjnych na polskim rynku. Dlaczego są tak atrakcyjne? | Agnieszka Mitręga dla Rzeczpospolitej
- Co z tą sukcesją? Nowe przepisy już wkrótce? | Piotr Grabowski dla Forbes Polska
- Ograniczenie „kradzieży spółek” - nowelizacja ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym | Newsletter GWLAW
- 1 lipca wchodzi w życie „nowa ustawa deweloperska” | Newsletter GWLAW

Jeszcze kilka lat temu pojęcia takie jak 'sukcesja', 'zmiana pokoleniowa' czy 'wielopokoleniowość' nie mówiły polskim przedsiębiorcom zbyt dużo. Polska gospodarka właściwie po raz pierwszy mierzy się bowiem z wyzwaniem jakim jest zmiana pokoleniowa w firmie rodzinnej. Na przestrzeni ostatnich lat znacząco zwiększa się jednak świadomość właścicieli firm rodzinnych, którzy zaczynają nie tylko dostrzegać potrzebę przeprowadzanie procesu sukcesji, ale też są świadomi wyzwań jakie się z tym wiążą. Aby sukcesja nie naraziła ich firmy na ryzyko paraliżu decyzyjnego lub sporów wewnętrznych, musi być nie tylko dobrze zaplanowana, ale także wdrożona w odpowiednim czasie. Dlatego już pierwsza myśl, że firma rodzinna może być prowadzona przez kolejne pokolenie rodziny, powinna być impulsem do rozpoczęcia procesu sukcesyjnego, a przynajmniej do zaplanowania jego filarów.
Zapraszamy do zapoznania się z artykułem adwokat Darii Leszczyk, który ukazał się w lipcowym numerze Magazynu Poligrafika
- Zmiana pokoleniowa w polskich przedsiębiorstwach (2.92 MB, *.pdf)
